divendres, 1 de juny del 2007

Des de l'aeroport de Xile huevons!!

Hei Hou!!

Fa 3 horetes que he arribat a l'aeroport de Xile! Encara em queda l'últim vol, cap a Mendoza, que em surt a les 16.10 hora local (ara són les 10.42)!

El viatget llarg super bé, un avió de puta mare (boeing 777) i un servei molt bó (a part del menjar, una kaka de vacaaaaaa!!!). He dormit quasi tot el viatge per això, i mirat alguna peli que feien, m'ha passat bastant ràpid i ara només em queda la última horeta de vol (més les 6 d'espera que em queden! No res!)

A l'arribar a Xile, s'estava fent de dia (hem arribat a les 07.45, 13.45 hora de bellok) i ha sigut super guapo, perqué hem travessat els Andes i es veien preciosos des de dalt, motl impressionants també, quina serralada! Impacta un ou des de dalt, ni Pirineus ni res...hehe!

Ara cap a Mendoza la tonarem a travessar, per gaudir-la una mikona més!!

Bé gent, això ho tanco perquè em cobren 1.2 dollars per cada quart d'hora que estic connectada! Si si, he canviat alguns euros a dollars, sino no podia ni fer un cafè collons!! (per cert, 2 dollars un cafè...vaia timo...tant duty freee...)

A, una última cosa super curiosa, aquí a l'aeroport, a la zona de trànsit (no puc sortir a l'exterior) hi ha una saleta, tipo l'Illa dels Pirates, per a fumadors, que fa cagar!!! Semblem rarots els que entrem allí a fumar, però bé, és d'agraïr eeee?? hehehe!

Apa xente, cuideu-vos! Ja us donaré noves notícies quan puga!

Xauuuuuuuuuuu i molts petonots des de Xile!!!