dimarts, 29 de maig del 2007

Ja queda res!

Fent la motxilla, guardant els esquís, buscant papers que no sé on cony els tinc,....això és un caos!

No cal que m'ho pregunteu, si, estic nerviosa fins al moll de l'òs, de veres, estic que trino! Els canvis sempre em fan posar així, i mira que no en faig pocs ee?

A banda d'això, el dumenge em van fer un soparet sorpresa. Em van enganyar de ple i els ho vaig agraïr moltíssim! Va estar molt bé, hehe, i amb el luxe que el Pau anava mudadet de comunió (yeah!) (em matarà!)

Bé, es que ja nosé que ficar més, això es com una mitjadespedida perquè nosé quan podré tornar a escriure aquí, espero que ben aviat per poder-vos explicar totes les coses noves que s'em vénen a sobre. Paciència companys! Ben segur que us passareu una bona estoneta llegint les curiositats i historietes que aniré ficant a partir d'aquí!

Apa, Xau Kakaus! I arreveure!