dimarts, 8 de maig del 2007

Ja sóc del món!

(He sortit maca eee??????)



Quina manera més estúpida de ser del món, amb un llibret que ho autoritza i ni tan sols escrit amb la meva llengua. Lo curiós es que a la darrera pàgina del passaport diu:

"Este pasaporte contiene 32 páginas"

Vale, fins aquí bé, però hi fica en...espereu que conto.....21 IDIOMES DIFERENTS!! i cap d'ells és el català, l'euskera o el gallec! Jo flipo amb aquestes coses de documents!
A més a més, no sé si us hi heu fixat, al DNI posa:

Nombre/Nom
Primer apellido/Primer cognom
etc....

Al passaport posa:

Apellidos/Surname/Nom
Nombre/Given Names/Prénoms
Nacionalidad/Nationatily/Nationalité (Aquesta part em posa de molt mala llet)

En anglès, castellà i franchute! Collons, si que sóm del món si........

Tan sols em queda dir....Puta Espanya!

Bé, ara ja m'en puc anar, legalment, però em queden un colló de coses per fer encara, i el compte enrera ja ha començat.....



TIC TAC, TIC TAC, TIC TAC, ...



3 comentaris:

folguereta ha dit...

Has mirat si apareix en ANDALÚ?

gretel ha dit...

tu creus? es pot considerar un idioma? perdona la meva ignorància, però supoo que si, no?

folguereta ha dit...

Sí el valencià és idioma el andalú també...